عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مشخصات محصول:

مشخصات فنی

  •  - سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال ۱۸دقیقه ای
  •  - امکان ارتباط داخلی بین گوشی ها و پایه
  •  - دارای Caller ID گویای تک سیستم
  •  - امکان شماره گیری و تماس آسان توسط بیس
  •  - قابلیت اتصال به موبایل
  •  - بلوتوث
  •  - تنظیم زنگهای مختلف برای شناسایی تماس گیرنده
  •  - استفاده از باطری نیم قلمی برای گوشی های تلفن بیسیم
  •  - بلندگوی دیجیتال ۲ طرفه روی بیس و گوشی بیسیم
  •  - امکان ذخیره ۵۰ حافظه شماره تلفن و نام
  •  - حالت شب
  •  - امکان مسدود کردن تماس های ناخواسته
  •  - ساخت چین
 

 

300,000 تومان


تاریخ : دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
بازدید : 8734
نویسنده : nod

خـوراک هفتـگی مردم کشورهای جـهان به روایـت تصاویـر


 "پیتر منزل" که به خاطر کتاب آگهی‌بخشش "دنیای مادی: پرتره خانواده جهانی" که در آن از خانواده‌های متوسط در 30 نقطه جهان خواسته بود، خانه‌های‌شان را خالی کنند تا دارایی‌هاشان را نشان دهند، شهرت دارد، ایده درخشان دیگری که موضوع این ایمیل است را به اجرا درآورده است. او به همراه همسرش فیث دآلویسیو با 30 خانواده در سراسر جهان همراه شده است تا میزان خواروبار مصرفی هفتگی‌شان را برای کتابی با نام "سیاره گرسنه: جهان در یک هفته چه می‌خورد؟" تجزیه و تحلیل کند. این دو در این کتاب میزان خرید مواد غذایی و هزینه‌های آن را در این خانواده‌ها توصیف می‌کنند و عکس‌هایی از این خانواده‌ها در خانه، در بازار و در اجتماع‌شان را نشان می‌دهند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


این پرتره‌ها کل خانواده‌ها را که با خواروبار مصرفی یک هفته‌ای‌شان احاطه شده‌‌اند، نشان می‌دهند. این پرتره‌های خانوادگی حتی بدون متن هم آموزنده هستند. به نظر می‌رسد که مردمی که در فقر زندگی می‌کنند بیشتر غذاهای کامل پر از مواد مغذی مصرف می‌کنند تا خانواده‌هایی که به راحتی می‌توانند از عهده خرید مواد غذایی تازه برآیند. خانواده‌های جهان اول غذاهای فرآوری‌شده و نوشابه گازدار بیشتر و سبزی و میوه کمتری نسبت به سایر خانواده‌ها مصرف می‌کنند. از نکات جالبی که می توان به آن پی برد این است که افراد در کشورهای بیشتر توسعه‌یافته بیشتر دچار "بیماری‌های وفور" مانند سرطان، دیابت، افسردگی و بیماری قلبی می‌شوند. تعدادی از تصاویر این کتاب را در ادامه می

ادامه مطلب - سايت عشق دوني

 



:: موضوعات مرتبط: عکس , HD , متفرقه , مطالب جالب و شنیدنی , آخرین اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: خـوراک هفتـگی مردم کشورهای جـهان به روایـت تصاویـر ,
تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
بازدید : 9128
نویسنده : nod

 

روزنامه سعودی «عکاظ آن لاین» گزارش داد، این سازنده فیلم توهین‌آمیز به شخصیت پیامبر(ص) که خشم شدید مسلمانان سراسر دنیا را به دنبال داشت، پس از پذیرش اسلام، به زیارت حرمین شریفین مشرف شد.

وی از مسجد پیامبر (ص) زیارت کرد و وقتی به قبر پیامبر رسید اشک‌هایش جاری شد.

او درباره مسلمان شدنش اینگونه می‌گوید: واکنش مسلمانان به ساخت این فیلم موهن درباره پیامبر(ص)، بسیار شدید بود، وقتی این حجم گسترده اعتراضات و انتقادات درباره این فیلم را دیدم، سوالات بسیاری در ذهنم ایجاد شد که چرا مسلمانان به این میزان به دین و پیامبر خود عشق می‌ورزند و رمز این عشق چیست؟…

برای این‌که جواب سوالاتم را بیابم شروع به تحقیق درباره دین اسلام کردم؛ هر چه پیش می‌رفتم متوجه می‌شدم که حزب سابقی که عضو آن بودم چه جرم بزرگی مرتکب شده است. هر چه آگاهی‌ام نسبت به این دین بیشتر می‌شد علاقه‌ام نیز به آن افزایش می‌یافت و تصمیم گرفتم خود را به مسلمانان هلند نزدیک کنم تا بیشتر با تعالیم این دین آشنا شوم. در نهایت به این نتیجه رسیدم که این دین حق است و مسلمان شدم.

«فاندور» با زیارت کوه احد، گفت: مطالب بسیاری درباره این مکان و جنگ آن خوانده‌ام و بسیار خوشحالم که امروز در این مکان هستم.

به نوشته‌ روزنامه، فاندور پس از دیدار با امام جماعت مسجد نبوی، قرار است با امام جماعت مسجد قباء نیز ملاقات کند و پس از آن‌ برای ادای مناسک حج،‌ راهی مکه مکرمه خواهد شد.

وی در سخنانش گفت: وداع با مدینه برایم ناراحت کننده است،‌ اما خوشحالم که برای ادای حج عمره به مکه می‌روم و در زمان نزدیکی دوباره به زیارت این بقاع متبرک و مقدس خواهم آمد.

ساخت فیلم اهانت‌آمیز در هلند، با اعتراضات گسترده مسلمانان در سراسر کشورهای عربی و اروپا مواجه شد،‌ به نحوی که دامنه آن به استرالیا نیز رسید و در این تظاهرات که برخی از آنها به خشونت کشیده شد، هفت تن نیز در سراسر دنیا کشته شدند.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: سازنده فیلم موهن علیه حضرت محمد(ص) به اسلام روی آورد ,
تاریخ : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
بازدید : 6121
نویسنده : nod

 

در مقابل سازمان ملل در نیویورک، توجه مردم دنیا را به سمت موضوع “تحریم هـــــــــای غرب علیه ایران ” جلب کرد هدف او از اجرای هنری اش این بود که در افکار عمومی درباره تأثیر منفی تحریم‌هــــا روی سلامت مردم ایران ، حساسیت ایجاد کند. 

دختر ایرانی

او در این کار، از ۲۶ هزار کپســول استفاده کرد که طی هفته‌های گذشته با روایت‌های بیماران ایرانی و مشکلاتی که در پی کمبود یــــــــا افزایش قیمت دارو برای شان به وجود آمده پر شده بود. ساناز سهرابی ضمن قرار دادن این کپسول‌ها روی زمین، آن‌ها را میان عابران و نیز افرادی که از درب سازمان ملـــــــــل بیرون می آمدند پخش کرد.

ساناز سهرابی، اجرای هنری اش را به منوچهر اسماعیلی، پسر پانزده‌ساله‌ی اهل دزفول استان خوزستان، که ماه گذشته ( آبان) به خاطر دسترسی نداشتن به داروی هموفیلی جـــــان خود را از دست داد تقدیم کرد.


منبع : پـرتـال پـدیـدا
 


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: اقدام جالب دختر ایرانی در مقابل سازمان ملل ,
تاریخ : چهار شنبه 28 فروردين 1392
بازدید : 9018
نویسنده : nod

پیام حضرت شیخ الاسلام حفظه الله :

کارشناسان بر این باورند که در طول 50 سال گذشته زلزله ای به این هولناکی بی سابقه بوده و

خوشبختانه چیزی جز تلفات ناچیز مالی بهمراه نداشته لذا از طرفی باید شکر الله بجا بیاوریم و از

طرفی دیگر توبه و استغفار نموده و صدقه باید داد چرا که این هشدار رب العالمین و قافل ماندن از

این هشدارهای الهی نشانه ی قساوت قلب است


بزرگترین زمین لرزه 50 سال گذشته ایران با کمترین خسارات جانی و مالی

باید شکر خدا را به جا اورد

و از شما دوستان بابت دعاهایتان تشکر کرد



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , مطالب جالب و شنیدنی , آخرین اخبار , سیاسی , علمی , ,
:: برچسب‌ها: بزرگترین زمین لرزه 50 سال گذشته ایران با کمترین خسارات جانی و مالی ,
تاریخ : پنج شنبه 15 فروردين 1392
بازدید : 7622
نویسنده : nod

دهمین مجمع بین المللی جنگل با شرکت ایران دراستانبول برگزار می شود
 آنکارا - دهمین مجمع بین المللی جنگل وابسته به سازمان ملل متحد با حضور یک هیات بلندپایه ازجمهوری اسلامی ایران به ریاست ˈ صادق خلیلیان ˈ وزیر جهاد کشاورزی، دوشنبه آینده در استانبول برگزار می شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، نخستین مجمع جنگل در سال 2000 میلادی با هدف تشویق حفظ گونه های جنگلی، مدیریت بهینه و پایدار و توسعه جنگل ها در جهان و تقویت تعهدات سیاسی دولتها در این ارتباط توسط سازمان ملل تشکیل شد.

ترکیه میزبان دهمین مجمع جنگل (UNFF-10) خواهد بود که به مدت دو روز در مرکز فرهنگی ˈلطفی کردارˈ که یکی از بزرگترین مراکز برگزاری کنفرانس های بین المللی استانبول است، برگزار می شود.

ˈویسلر اروغلوˈ وزیر جنگلداری و امور آب ترکیه که به نمایندگی از ترکیه در نهمین مجمع جنگل در سال 2011 میلادی در نیویورک شرکت کرده بود، رایزنی های فشرده ای را برای میزبانی کشورش انجام داد.

ترکیه که تلاش دیپلماتیک گسترده ای را برای تبدیل کردن استانبول به یکی از مراکز مهم سازمانها و نهادهای سازمان ملل انجام می دهد برای نخستین بار خواهد بود که میزبان این مجمع است.

خبرنگار ایرنا، از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول کسب اطلاع کرد که قرار است صادق خلیلیان در راس هیاتی روز 18 فروردین وارد ترکیه شده و در این نشست شرکت کند.

ˈجنگل ها و توسعه اقتصادیˈ محور اصلی دهمین مجمع جنگل سازمان ملل متحد را تشکیل می دهد و انتظار می رود نمایندگان رسمی و نهادهای مدنی و محافل دانشگاهی بیش از 193 کشور جهان در این نشست ها شرکت کرده و ابعاد مختلف مساله جنگل در ارتباط با اقتصاد، تامین مالی و جوانب زیست محیطی آن را بررسی کنند.

خاورم/2011**230

انتهای پیام /*



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار , سیاسی , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید استفاده روز افزون از اینترنت و در نتیجه استفاده از انتی ویروس ها را برای عموم ضروری به نطر میرسد ما بر ان هستیم که یوزر و پسوردهای رایگان و نیز هر انچه که به صورت پولی و محدود است را به صورت رایگان در اختیار دوستان قرار دهیم باشد که از ما راضی باشید با تشکر مدیریت وبلاگ Nod 32 pu

برای یوزر و پسورد های یک ماه جه هزینه ای را مایلید پرداخت کنید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یوزر و پسورد نود 32 و آدرس nod32pu.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 438
بازدید ماه : 8149
بازدید کل : 262577
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

Flag Counter ‪Google+‬‏

StatsCrop

جوان تولز - ابزار وبلاگنویسان جوان

RSS

Powered By
loxblog.Com